2012. október 5., péntek

gyakorlás gömb, hajtogatott papír

Júj, de jó volt ma délelőtt, VÉGRE!

Eljutottam rajzolni a rajzanyámhoz! :)))

Igaz csak 2 órát tudtam ott lenni, de az maximálisan kikapcsolt és nagyon élveztem, hgoy újra rajzoltam.
Csak kis gyakorlás, ceruza kezelés, tónus, arányok.... de szuper volt így is!
Sajnos mostanában itthon nincs időm elővenni a cerkát, de most azért kaptam egy kis lendületet.
"Bárcsak két életem volna!"

Szóval ma tanulgattam egyféle satírozást, mikor is a ceruzát, csak egy irányba és csak egyfelé mozgatom. Eddig egész másképpen dolgoztam, jó volt ezt is kipróbálni, tuti alkalmazni fogom realisztikus rajzokon is.

...és a két félkész rajzocskám. Az egyik egy (vagyis kettő) gömb, a másik pedig egy hajtogatott "sótartó" elforgatott állapotban. A sótartón többet kellett volna dolgoznom, de már jönnöm kellett haza. :(





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése