2014. június 18., szerda

Anya-Lánya festőnap, "fantázia lények"

Elfelejtett blogom, gondoltam kissé felfrissítem.
Kezdem egy kis beszámolóval, amivel tartozom.
Újabb Anya-Lánya Festőnapon vettünk részt Leussal.
Sárhidai Zsófa, egy fiatal és nagyon kedves festőművész, szervez ilyen napokat.
A Szépművészeti Múzeum ad helyet ennek a jó kis programnak, amitől nagyon különleges és egyedi ez a festő nap. A program része a múzeumi séta, ahol ihletet lehet gyűjteni, az adott nap témájához.
Ezt a részét, nagyon szeretjük, a lányom csak kapkodja, ilyenkor a fejét a sok érdekesség láttán.

Az egyik Anya-Lánya festőnap témájának alapját, pont a mi ötletünk adta Zsófinak, ami nagyon megtisztelő volt számunkra. Rajzunk, amit elküldtünk neki, az Ő egyik festő napja után született meg. Azt hiszem, egymást inspiráltuk... :)
Szoktunk a lányommal, úgy alkotni, hogy Ő rajzol, én festek. Mivel Ő a rajzban erős, de színezni, nem nagyon szeret, ezért az Ő grafit rajzait, ilyenkor, én szoktam kifesteni.
A legutóbbi:


Ezt a képet küldtem el Zsófinak. és ez után lett meghirdetve a "Fantázia lények", Anya-Lánya festőnap.Természetesen, ott volt a helyünk. :)

A lányom, nagyon készült, majd a program ötödik percében megmakacsolta magát és közölte, hogy neki semmi ötlete. "Igazi kis művésznő" :)
Szerencsére, a múzeumi séta végére, azért csak akadt némi rajzolni valója és mondhatni fantáziában és színekben is simán vert engem. :)

Az én rajzom és az Ő festése, az Ő rajza és az én festésem:


...de, minden résztvevő csodálatos képet készített:









Nagyon színes program volt. Ötletes és fantáziadús képek készültek. Én, csak tátottam a szám.
Jó kis nap volt, mint eddig mindig.
Köszönjük Zsófi!

Aki kedvet kapott a rajzoláshoz,alkotáshoz, az látogasson el Sárhidai Zsófi oldalára és nézzen körül. http://zsofiasarhidai.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése