2012. május 22., kedd

Nadrág

Hát kész lett a nagy mű!

Nagyon nehéz volt.

Először is rá döbbentem, kinőttem az A/4-es lapot. Már a skiccnél láttam, hogy az a nadrág, sajna lelóg a lapról... de, mivel csak ekkora méretű lapom volt itthon, hát művészi beállítás lett. :)

Aztán egyre inkább érzem, hogy a felszerelésem sem tökéletes. Főleg radír ügyben vagyok elveszve, de a szén hiánya is nyomasztó. Egy csoffadt kis szénceruzám van, ami hegyezés hatására eltűnik, így egy darab kitört heggyel rajzolok. :)

Nem beszélve arról, hogy napokig vigyáznom kellett a nadrágra, mert mindig valaki arrébb akarta tolni az asztalon. Még néha én is, mert időnként a bal agyféltekém felordított, hogy a nadrág az asztalon rendetlenség.

Azért kész lett...

Ledobva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése